Известие

Collapse
No announcement yet.

Светещ индикатор на еърбега 156, 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светещ индикатор на еърбега 156, 2,4 JTD

    Здравейте колеги,
    От няколко дни индикатора на таблото за еърбега свети постоянно.
    Дайте мнение какъв може да е проблема, или къде в София могат да помогнат.
    Прилагам снимка.
    Благодаря!
    Attached Files

  • #2
    Трябва да се направи диагностика, за да се разбере какъв точно е проблемът, отстрани и изтрие грешката за да изгасне.

    Във всеки форумен сервиз ще ти свършат това.
    Може и алармата да се е вдигнала заради моментно прекъсване на нещо от периферията на системата и така само триене на грешката да е достатъчно. Практиката обаче сочи, че само това, рядко помага трайно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Често срещан проблем са буксите под предните седялки. Без да даваш контакт ги разкопчай и после пак ги закопчай, даваш контакт и чакаш да изгасне, ако не изгасне пробваш на другата седялка, ако имаш завеси буксите им са отзад близо до стоповете, жълти букси.
      Без диагностика това можеш да сториш.
      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 09:21.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Светеше и при мен. От лаптопа не се чистеше. Диагнозата беше липса на връзка с пасажерския. И намерих малко време свалих седалката. Оправих буксите. Контактен спрей, всичко по учебник. Сглобих, грешката не се чисти сама. Сега вече ми позволи да я изчистя от лаптопа. И бях много доволен, докато не светна след малко пак в едната букса има две метални пластинки, а буксата стои в кутийка.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:37.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Грешката не се чисти сама, остава записана но това не означава че иконката няма да изгасне при отпадане на проблема. Зависи от софтуера с който е програмирана, т.е. годината най общо казано. Съдейки по позицията на иконата, предполагам че колата е фейс и вероятно е с по-новия софтуер, ако това е така вероятноста да изгасне сама иконката е доста голяма. Затова и споменах за тези безобидни операции които всеки може сам да направи без знания и специализирани инструменти.
          Last edited by mirchozo; d.m.y г., 09:23.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Светеше и при мен. От лаптопа не се чистеше. Диагнозата беше липса на връзка с пасажерския. И намерих малко време свалих седалката. Оправих буксите. Контактен спрей, всичко по учебник. Сглобих, грешката не се чисти сама. Сега вече ми позволи да я изчистя от лаптопа. И бях много доволен, докато не светна след малко пак в едната букса има две метални пластинки, а буксата стои в кутийка.
            Понякога лошата връзка е в самата букса на централата и информацията от диагностиката се оказва подвеждаща. При мен също периодично вдигаше аларма за проблем с единия колан. Колкото и да чистех връзката на колана, грешката пак се появяваше след време, докато не почистих буксата на централата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Понякога лошата връзка е в самата букса на централата и информацията от диагностиката се оказва подвеждаща. При мен също периодично вдигаше аларма за проблем с единия колан. Колкото и да чистех връзката на колана, грешката пак се появяваше след време, докато не почистих буксата на централата.
              Не пипах нищо друго. Само под седалката и ми позволи да изчистя грешката. Ще ида да я закача пак да видя какво става.
              Закачих я, пак същото- липса на връзка, няма чистене, разклатих тълпата кутийка със специалната букса и я изчистих. Поне локализирах точното място. В кутийката кабелите минават през щипки и би трябвало буксата да е обездвижена на100%.
              Към колегата пуснал темата- за да не ровиш из цялата кола �� на сляпо намери някой да я види.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:51.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Не пипах нищо друго. Само под седалката и ми позволи да изчистя грешката. Ще ида да я закача пак да видя какво става.
                Закачих я, пак същото- липса на връзка, няма чистене, разклатих тълпата кутийка със специалната букса и я изчистих. Поне локализирах точното място. В кутийката кабелите минават през щипки и би трябвало буксата да е обездвижена на100%.
                Към колегата пуснал темата- за да не ровиш из цялата кола �� на сляпо намери някой да я види.
                А ти си запой кабелите там, т.е. елиминирай тъпия куплунг

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  А ти си запой кабелите там, т.е. елиминирай тъпия куплунг
                  Нямах много време да разгледам буксата и устройството и задълбочено, но защо е поставена в кутия и защо са и тези пластини?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Нямах много време да разгледам буксата и устройството и задълбочено, но защо е поставена в кутия и защо са и тези пластини?
                    Ами за да не ти висят под седалката и при нужда да можеш да свалиш последната. Какви пластини? Режи кабелите и пой. Аз така си реших проблема

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Нямах много време да разгледам буксата и устройството и задълбочено, но защо е поставена в кутия и защо са и тези пластини?
                      Мисля че са имали идея че буксата може да бъде удряна когато колата се чисти или ако си сложил нещо под седалката и са решили да я предпазят. При мен някой беше загубил гуменият капак отзад в ляво на калника и от там влизаше влага, затова и буксата която незнайно защо минава от там ми причиняваше такова светене на таблото
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Другата букса си стои така, без кутийка. Металните пластинки в проблемната букса изглеждат като прекъсвач, самите пинове са два и са много тънки. Сигурно пак ще се разглобява, ако продължава да свети и ще снимам.
                        Жена ми седна и пак светна, това ще да е датчика за присъствие на пасажера, " кантара" сигурно
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:37.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря на всички взели отношение по темата.
                          Нямаше ме десетина дни в БГ и заради това сега отговарям.
                          Оказа се, че проблема е в пасажерския колан.
                          Трябва да разколача корите и да почистя каквото има там.
                          Така поне ме посъветваха от Александър Ауто след диагностика.

                          Поздрави на всички!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kimi Покажи съобщение
                            Благодаря на всички взели отношение по темата.
                            Нямаше ме десетина дни в БГ и заради това сега отговарям.
                            Оказа се, че проблема е в пасажерския колан.
                            Трябва да разколача корите и да почистя каквото има там.
                            Така поне ме посъветваха от Александър Ауто след диагностика.

                            Поздрави на всички!
                            Тия от кога станаха специалисти. Коя е грешката?

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Тия от кога станаха специалисти. Коя е грешката?
                              О,точно там са мега специалисти ,а какви цени обаждат
                              От друга страна ,на възглавниците гаранцията им е 10год.,а колите ни са 10+ и шанса да работи коректно е 50/50 ,та какво му се шашкате
                              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                              Comment

                              Working...
                              X